Які шість принципів стали основою «економічного мислення» митрополита Андрея Шептицького. Чарлі Мангер, «Johnson & Johnson», «Costco», «Starbucks»: яка ціна етики?
Чому нас учить митрополит Андрей Шептицький у прагматичному світі бізнесу? Розповідає Адріан Сливоцький, один із найвизначніших фахівців сучасного менеджменту, провідний бізнес-консультант і бізнес-футуролог українського походження, який двічі входив до переліку 50 світових бізнес-мислителів «TOP-50 business-thinkers» та до списку 20 провідних бізнес-консультантів світу. Партнер компанії «Oliver Wyman». Автор світових бестселерів із питань стратегічного управління. Член Дорадчої ради Львівської бізнес-школи УКУ.
Запис інтерв’ю відбувся спільно з Центром Шептицького УКУ в межах «Бієнале Шептицький» за підтримки Українського культурного фонду.