WoodLuck: Поєднання бізнесу та соціальної місії – це добре працює!

Перший наш герой – випускник Бізнес-школи УКУ, історик, успішний підприємець Андрій Левицький. Його соціальна меблева майстерня WoodLuck долає стереотипи і не просто заробляє гроші та планує розширення виробничих потужностей, а дає шанс людям із залежністю почати нове життя.

Меблева історія Андрія розпочалась у 2014 році, коли після Майдану він пішов  працювати у Львівську Освітню Фундацію (благодійність), де працював над проектами, які пов’язані з освітою для молоді на Сході України. Основою для цього став волонтерський табір «Будуємо Україну разом» (БУР), співзасновником якого є герой.

«Після чотирьох насичених та справді успішних років сталось емоційне вигорання, творча криза, і я вирішив йти з цього проекту. Паралельно я навчався тоді на короткій програмі в LvBS. Власне, на самій програмі нам потрібно було презентувати якийсь бізнес-проект, з детальним бізнес-планом. А в мене була ідея створення коворкінгу, але коворкінгу такого, де люди могли б прийти, і руками зробити якийсь намацальний продукт», – згадує Андрій.

З часом, прорахувавши всі цифри, ідея трансформувалась у створення меблевої майстерні, обов’язково крафтової, де б виготовляли все під індивідуальне замовлення.

Завдяки клопіткій праці, наполегливості та прихильності фортуни (на зорі бізнес отримав велике замовлення: вкладені в рекламу 120 грн вилились у замовлення на 400 тис грн), зараз у майстерні працює 11 людей, 4 з яких виборюють право на щасливе життя й проходять реабілітацію.

За роки роботи WoodLuck напрацював унікальні правила роботи з працівниками, які добре працюють: за 5 років на виробництві стався лише один незначний неприємний інцидент за участі працівника. Разом із тим, тут понад усе цінують довіру та переконані, що вона має бути тотальною, попри все:

«У нас є така штука, яку ми називаємо тотальна довіра. Ми розуміємо, що без довіри не може бути нормальної співпраці, і це дуже важливо. Коли керівник виробництва чує, що сьогодні немає працівника через те, що він себе погано почуває, це означає, що він цю інформацію сприймає і все. Немає такого, що ми не довіряємо працівникові. Людина, яка працює з нами на постійній основі, отримує ключі і повний доступ до виробництва 24/7. Насправді, це дуже відчутно, коли людина розуміє цінності, які є в компанії, сприймає їх», – каже Андрій.

Попри те, що бізнес є самоокупним і непогано заробляє, гроші тут не є пріоритетом №1:

«У нашому випадку пріоритетом не є заробляння грошей, для нас є пріоритетом взяти людину на роботу і максимально її підтримати. У перспективі, він міг би бути в нас кваліфікованим працівником, ми можемо з ним працювати і як партнери».

Аби все працювало злагоджено Андрій Левицький збирав досвід колег у Європі та Америці, а навчання у Львівській бізнес-школі допомогло йому структурувати знання з менеджменту та маркетингу, зрозуміти шляхи виходу на експорт.

Загалом наш герой виокремив для себе 5 дієвих лайфхаків, які допомагають йому бути успішним сьогодні:

  • не боятись експериментувати (але з холодним розумом!);
  • делегувати обов’язки;
  • творити і підтримувати середовище довіри;
  • чути свій колектив;
  • не нехтувати корпоративами.

WoodLuck – це про підтримку, довіру і віру в добрі сторони в людях. Також це про якісні елементи інтер’єру та декору, де кожна деталь – це маленька історія про те, що часом нам всім треба другий шанс.

«Ризики є оправдані, якщо ти не боїшся, і добре розумієш, для чого ти це робиш», – резюмував Андрій Левицький.

 

Підготувала Юлія Субота, менеджерка з маркетингу та комунікацій LvBS.